بهداشت حرفه ای
بهداشت کامل در زندگی فردی و اجتماعی است و عمل به این توصیه های بهداشتی، ضامن سلامت فردی و اجتماعی اوست.
خوراکی های مضر در دوران بارداری


زرشک و زعفران برای زنان باردار خطرات جبران ناپذیری دارد و سقط کودکشان را به دنبال دارد.

به گزارش گوگل هلث، در طی آزمایشاتی که روی 150 زن انجام شد دانشمندان دریافته اند کسانی که در سه ماهه اول بارداری زرشک ،زعفران مصرف می کنند جان کودکشان در خطر میافتد و دچار زایمان زودرس نیز می شوند.

نتایج تحقیقات پژوهشگران حاکی است که این دارو سبب انقباض عضله ها می شود و حتی مصرف آن تنفس مادران را نیز با مشکل دچار می کند.

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد زنان باردار به هیچ وجه نباید در غذاهای خود از زعفران استفاده کند.



تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:خوراکی های مضر در دوران بارداری,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی




 

همه روزه از کشف علمی جدیدی درباره فواید عسل باخبر می شویم . یکی از آخرین آنها اینکه عسل حاوی ضد باکتری( آنتی بیوتیک ) های قوی می باشد...

در یک بررسی جدید که دانشگاه سیدنی آن را انجام داده است . پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که عسل دارای قدرت شگفت انگیزی در صیانت از بدن در برابر باکتری ها دارد . "دی کارتر" استاد شرکت کننده در دانشکده علوم زیستی و میکروبی از دانشگاه سیدنی می گوید : عسل می تواند جایگزین بسیاری از آنتی بیوتیک ها باشد . همچنین استفاده از عسل بعنوان کمک دهنده آنتی بیوتیک عمر مفید بودنشان را افزایش می دهد

  

عسل بهترین غذا برای کودکان ، جوانان و بزرگسالان می باشد. عسل صدها ماده مفید برای بدن را داراست: ویتامین های ضروری برای رشد ، املاح و مواد معدنی و....

 

  

در زیر به صورت بسیار خلاصه وار چند مورد از فواید عسل را مرور می کنیم...

عسل و درمان سرطان پوست:

بعد از تحقیقات طولانی دکتر Glenys Round  متخصص امراض سرطان کشف عجیبی در مورد عسل انجام داد. او می گوید ما از عسل برای درمان سرطان پوست استفاده می کنیم عسل از پوست عبور می کند و آنچه که دارو های شیمیایی از انجام آن عاجز می مانند را انجام می دهد.

عسل و درمان زخم ها:

بسیاری از دارو ها از درمان زخم ها عاجز ماندند . در حالی که عسل می تواند زخم ها را بدون هیچگونه عوارض جانبی درمان دهد. (سالانه 6 بلیون دلار صرف درمان سوختگی ها و زخم ها می شود که در صورت استفاده از عسل مقدار قابل توجهی از این مبلغ صرفه جویی می شود)

  

عسل و درمان زخم معده:

عسل در درمان زخم معده و التهاب حنجره کاربرد فراوان دارد. عسل سبب پراکنگی تجمع میکروب ها و در نتیجه ضعیف شدن و از بین رفتن آنها می شود.

و اکنون تیتر وار...

 -  درمان بی خوابی با حل کردن یک قاشق عسل در آب و نوشیدن آن قبل از خواب...

- درمان شکاف لب ها و درمان پوست چروکیده و افتاده....

- یک قاشق عسل در هر روز می توند فرد را از سکته های قلبی ناگهانی باز دارد...

- در یک تحقیق جدید دانشمندان می گویند که خوردن یک قاشق عسل هر روز در درمان سرفه های مزمن بیشتر از دارو های شیمیایی معرف موثر است

- قدرت بالا در درمان آسم و التهاب ریه ها

- درمان اضطرابات روحی و عصبی

- درمان التهابات لثه و پوسیدگی دندان

- موثر بودن در درمان ضعف جنسی و نازایی

و فواید بی شمار دیگر که در حوصله این مطلب نمی گنجد....

قرآن چه می گوید...

خداوند حکیم ، خالق زبور و عسل به خاصیت درمانی عسل اشاره کرده است و می فرماید:

(يَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرَابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآَيَةً لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ) [النحل: 69]

ترجمه:« از درون [شكم] آن شهدى كه به رنگهاى گوناگون است بيرون مى‏آيد در آن براى مردم درمانى است راستى در اين [زندگى زنبوران] براى مردمى كه تفكر مى‏كنند نشانه [قدرت الهى] است»





تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:عسل و ویژگی های درمانی باور نکردنی,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

ترک صله رحم

ترک ارحام
صله ارحام

آیا جایز است که با خویشاوندانی که بى‏ تقوا ، بى‏ نماز و ضد انقلابند از قبیل خانواده قطع رحم شود؟

حضرت امام خمینی(ره)

قطع رحم جايز نيست؛ ولى بايد آنها را با مراعات موازين، امر به معروف و نهى از منكر نمايند.[1]

آیت الله مکارم شیرازی:

در صورتي که ادامه ارتباط مفسده اي براي شما و خانواده داشته باشد، و يا ترک آن باعث نهي از منکر آنان شود مي توان موقتا آن را ترک کرد. در غير اين دو صورت صله رحم را در حد واجب ترک نکنيد، و در عين حال امر به معروف و نهي از منکر را با زبان خوش فراموش ننمائيد. [2]

حضرت آیت الله خامنه ای

اگر احتمال بدهيد كه ترك معاشرت با آنها موقتا موجب خوددارى آنها از ارتكاب معصيت مى‌‏شود، به عنوان امر به معروف و نهى از منكر واجب است، و در غير اين صورت، قطع رحم جايز نيست و صله‌ى رحم منحصر در ديد و بازديد نيست بلكه از ‏طرق ديگر مانند تلفن، نامه و امثال آن نيز محقّق مى‌شود.‏[3]

حضرت آیت الله نوری همدانی:

قطع رحم جائز نیست.[4]

 حضرت آیت الله سیستانی:

کافی است با تماس تلفنی احوال آنها را جویا شود. [5]

 

پی نوشت:

.......................................................................................

 

[1] احکام اسلامی،ص 122

[2] استفتاء از دفتر آیت الله مکارم شیرازی

[3] استفتاء از دفتر آیت الله خامنه ای

[4] استفتاء از دفتر آیت الله نوری همدانی

[5] استفتاء از دفتر آیت الله سیستانی




تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:ترک صله رحم,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

ازدواج‌ زنان‌مطلقه درایران نزدیک‌ به‌صفر است"

ازدواج برای زنان مطلقه در ایران نزدیک به صفر است" این استاد دانشگاه تصریح کرد: دو ساختی شدن جامعه یکی از مهمترین دلایل طلاق در جامعه است به این معنی که دختران ارزشهای گذشته و پسرها ارزشهایی کنونی را قبول ندارند.

به گزارش پارسینه، امان الله قرایی مقدم آسیب شناس و جامعه شناس گفت: ارزشها و هنجارهای جامعه فرو ریخته و سر در گم شده اند، ازدواج های آنی، لحظه ای، بدون تفکر و شناخت کافی و بدون درک مقابل از یکدیگر و بر اثر دیدن ها انجام می شود که این یک عامل طلاق است.

وی ادامه داد: عامل دیگر مسئله اشتغال و کار است مسئله تامین مایحتاج و هوسهای بی موردی که دختران دارند. چون در جامعه ما دختران ارزشهای گذشته را قبول ندارند و پسرها ارزشهای امروز را می پذیرند بنابراین این امر موجب دو ساختی شدن جامعه می شود در نتیجه طلاق بالا می رود.

این کارشناس مسایل اجتماعی تاکید کرد: زمانیکه طلاق بر روی هوا و هوس است و ازدواج را شوخی میگیرند و و فکر می کنند ازدواج لباسی است که می پوشیم و می توانیم آن را در بیاوریم مشخص است که آمار طلاق بالا می رود. دختران از پسران توقعات بی جا دارند واین امر موجب می شود که آمار طلاق بالا برود البته بیکاری فقر و اختلافات فرهنگی هم عوامل دیگر طلاق هستند.

قرایی به مهمترین عامل طلاق اشاره کرد و افزود: به نظر بنده مهمترین عامل طلاق این است که دختران جامعه ما فکر می کنند با ازدواج باید همه آنچه که قبل از ازدواج نداشتند را بدست بیاورند در حالیکه ازدواج این نیست. ازدواج تشکیل خانواده است و بقای جامعه به آن بستگی دارد. ازدواج برای یک غریزه جنسی نیست و کسی که ازدواج می کند باید به تعهدات، ارزشها و هنجارهای اجتماعی که در ازدواج مترتب است پایبند باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین عامل طلاق دو ساختی شدن جامعه است، خاطرنشان کرد: البته در ازدواج رسانه های غربی، ماهواره ها، سی دی ها و برنامه های رادیو و تلویزیون تاثیر دارد اما به نظر بنده مهترین عامل دو ساختی شدن جامعه است. یعنی ساخت فکری که پسرها دارند و ساخت فکری که دختران دارند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه آمار طلاق در روستاها نیز افزایش داشته است، یاد آور شد: آمار طلاق تنها در شهرهای بزرگ بالا نرفته است بلکه در روستاها و شهرهای کوچ نیز طلاق افزایش داشته چرا که توقع دختران افزایش پیدا کرده است. دختران فکر می کنند ازدواج یک فیلم سینمایی است که در ماهواره می بینند؛ در حالیکه من به دختران پیغام می دهم که ازدواج برای زنان مطلقه در ایران نزدیک به صفر است و هیچ گاه اینگونه زنان در زندگی بعدیشان نیز موفق و خوشبخت نمی شوند.

قرایی در پاسخ به اینکه آیا آقایان مشکلی ندارند که موجب طلاق شود؟ گفت: درک متقابل که عرض کردم مربوط به دختر و پسر است اما 72 درصد طلاقها از جانب دخترها صورت می گیرد پسرها هم تقصیر دارد و ازدواجی که بدون مطالعه و تحقیق و درک متقابل از یکدیگر باشد ناکام است و ازدواج باید بر مبنای شناخت و درک متقابل باشد.

وی در خصوص راهکار حل مشکل افزایش طلاق در جامعه اظهارداشت: باید ازدواج ها را منطقی کنیم و با آشنایی و آگاهی باشد . زمانیکه پسران می خواهند ازدواج کنند باید بدانند که در حد مطلوب باید توانایی پرداخت هزینه های زندگی را داشته باشند البته دختران در حد عالی می خواهند اما باید مخارج زندگی کم شود.

این آسیب شناس ادامه داد: اگر زندگی ساده باشد آن وقت خواهید دید که زندگی چقدر لذت بخش است. اگر زندگی را خود افراد بسازند طلاق در آن کمتر است. منتها ما دیده ایم که دختر می بیند پسر ساندویچ برایش نخریده و طلاق می خواهد؛ دختر می گوید چرا دسته عینکت را بردی در دهانت و طلاق می خواهد! این ها مشکلات جامعه ما است.




ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

معجزه عطردرمانی با گل سرخ


حتما با شیوه آروماتراپی یا عطردرمانی آشنا هستید. این شیوه که یکی از شیوه‌های درمانی طب مکمل و جایگزین در جهان است ازسوی بسیاری از مکاتب درمان‌های طبیعی به‌عنوان درمان اصلی یا درمان کمکی برای درمان و تسکین بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی مورداستفاده قرار مي‌گيرد. در جهان بیش از 150 نوع روغن یا عصاره گیاهان دارویی وجود دارد که یکی از شفابخش‌ترین آنها عصاره شفابخش گل سرخ است. درمانگران از رایحه و خواص درمانی این عصاره برای درمان عفونت‌ها و کوفتگی‌ها و اختلالات روحی مثل افسردگی و بی‌نشاطی بهره می‌برند.



مناسب برای تمام سنین

درمانگران عطردرمانی استفاده از اسانس یا روغن گل سرخ را یکی از بهترین راه‌های درمان بیماری‌ها در بیمارانشان در گروه‌های مختلف سنی می‌دانند. اسانس گل سرخ در میان اسانس‌هایی که در عطردرمانی برای درمان بیماری‌های جسم و روح مورداستفاده قرار می‌گیرد یکی از موثرترین و ملایم‌ترین اسانس‌هاست که حتی برای گروه سنی کودک و خردسال نیز ازسوی درمانگران و متخصصان عطردرمانی توصیه شده است.

درمان افسردگی با بويیدن یک گل

یکی از ویژگی‌های گل سرخ، خاصیــت ضدافســردگی و نشاط‌آور آن است که بسیار موردتوجه درمانگران در مکاتب مختلف درمانی قرار گرفته است. در شیوه درمانی عطردرمانی، درمانگر با تجویز اسانس یا روغن این گیاه به بیمار به او کمک می‌کند تا به مرور بر افسردگی غلبه کرده و این بیماری را پشت‌سر بگذارد. در این شیوه درمانی، بیمار با بويیدن اسانس گل سرخ در مدت زمان مشخصی در طول روز و در طول یک دوره درمانی که متخصص برای او درنظر می‌گیرد به درمان می‌پردازد. گاهی ممکن است این درمان به‌عنوان درمان اصلی به بیمار توصیه شود و گاهی به‌عنوان درمان کمکی. در این حالت بیمار با گرم کردن شیشه روغن گل سرخ کمک می‌کند تا رایحه آن در هوای محل کار یا منزل متصاعد شود و از این هوا استنشاق کند.

مشکلات ماهانه را حل کنید


درمانگران و متخصصان آروماتراپی استشمام روغن گل سرخ و بخور گل‌های خشک شده آن را در تنظیم دوره‌های قاعدگی خانم‌ها بسیار موثر می‌دانند. درمانگران مکاتب مختلف درمانی در سراسر جهان گیاه دارویی گل سرخ را به‌صورت خوراکی و موضعی برای بیمارانشان که از اختلال در دوره‌های قاعدگی اعتراض دارند، تجویز می‌کنند. استعمال این گیاه به‌صورت خوراکی یا در شیوه درمانی عطردرمانی، کمک زیادی به برطرف شدن بی‌نظمی‌های عادت ماهانه در خانم‌ها خواهد داشت و در صورت استمرار مصرف این گیاه دارویی و مشتقات آن، این اختلالات به‌طور کامل برطرف خواهد شد. متخصصان عطردرمانی اسانس گل سرخ را یکی از بهترین داروها با منشا طبیعی برای درمان ناتوانی جنسی و سردمزاجی در افراد مختلف می‌دانند.

افزایش باروری با بويیدن اسانس گل سرخ

روغن و اسانس گل سرخ علاوه بر تنظیم قاعدگی تاثیر بسیار زیادی در درمان اختلالات ناشی از دوران بارداري در زنان دارد. علاوه بر این درمانگر می‌تواند با کمک روغن گل سرخ و تجویز آن برای خانمی که تصمیم به مادر شدن دارد، او را به لحاظ روحی و جسمی برای بارداری آماده کند. حکیمان و درمانگران مکاتب طب سنتی جهان، گل سرخ را یکی از گیاهان دارویی مناسب در دوران پیش از بارداری می‌دانند. در شیوه عطردرمانی، درمانگران به مادران توصیه می‌کنند تا پیش از باروری و پس از آن عطر یا اسانس گل سرخ را استشمام کنند، چون این کار موجب افزایش قدرت باروری و افزایش توان رحم و ایجاد امنیت و آرامش در مادر می‌شود.

5 هزار کیلو گلبرگ = 1 لیتر اسانس

امروزه تهیه اسانس گل سرخ سختی و مشقت بسیار زیادی دارد، به‌طوری که برای به‌دست آوردن یک لیتر اسانس یا روغن معطر گل سرخ نیاز به 5 هزار کیلو گلبرگ گل سرخ است. در شیوه امروزی، محققان با استفاده از الکل یا حلال‌های دیگری که سراغ دارند به عصاره‌گیری و جدا کردن اسانس گلبرگ‌های گل می‌پردازند. اما در زمان‌های گذشته حکمای طب سنتی ایران برای به دست آمدن عصاره یا روغن معطر گل سرخ، گلبرگ‌های این گل را درون روغن زیتون می‌ریختند و برای مدت نسبتا طولانی از آنها مراقبت می‌کردند تا اسانس و عصاره گلبرگ‌ها گرفته شود.

درمانگران به مخاطبان خود توصیه می‌کنند برای ضدعفونی کردن و پاکسازی فضای منزل متناسب با اقلیم و روحیات خود از اسانس یا عطر گیاهانی چون گل سرخ، رزماری، مرزه، ترنج، اکالیپتوس، سیر وپیاز استفاده کنند.




تاریخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:معجزه عطردرمانی با گل سرخ,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

دهها میلیون کتاب درباره چگونگی بهبود ارتباط والدین با فرزندان نوشته شده است. اما این مقاله منحصرا درباره ارتباط مادر با دختر است.

ارتباط مادر با دختر ,دوران طفولیت دختر, تربیت دختران

ارتباط بین مادر و دختر

می توان گفت " ارتباط مادر با دختر، از دوران طفولیت مادر شروع می شود " . دوران طفولیت او تعیین کننده دوران طفولیت دخترش است. مادر به دختر آموزش می دهد که درباره خودش چه احساسی داشته باشد، چگونه با موقعیت های تنش زا روبرو شود، چگونه از زندگی اش لذت ببرد و چگونه بر ترس هایش غلبه کند. او به دخترش می آموزد چطور مثل یک خانم رفتار کند، چطور لباس بپوشد. اهمیت اعتقاد به خداوند را بداند و این که چطور روزی از دختر خودش مراقبت کند.

 

مادر هر آن چه درباره زن بودن لازم است به دخترش آموزش می دهد. مادری می گوید : "پرورش دختر همانند رشد و پرورش گل است " . شما تمام تلاشتان را می کنید. اگر کارتان را خوب انجام داده باشید، گل تان شکوفه می کند و سپس به سوی زندگی خودش می رود.

 

همه مادران به طور غریزی این مسئله را می دانند. دوست داشتن دختری که بخشی از شماست، ارتباط مادر و دختر را به گونه ای خاص شکل می دهد. مادران عاشقان همیشگی دخترشان هستند. هیچ کس نمی تواند این موضوع را نادیده بگیرد.

 

پنج عامل اصلی که مادران باید در تربیت دختران عزیزشان مدنظر داشته باشند :

** مادرباش نه بهترین دوستش

**اجازه بده با رویاهای خودش زندگی کند، او را وادار نکن با رویاهای شما زندگی کند

** زنی قوی و با اعتماد به نفس باش

**همسر خوبی باش، این شمائید که چگونگی ارتباط آینده اش را با مردان شکل می دهید

** آگاه باش که هدف این نیست که برای همیشه مرکز زندگی اش باشی، او را به سوی زندگی مستقل سوق بده.

 

از همین الان شروع کن. مادری باش که همیشه می خواستی مادرت با تو باشد ، منتظر نشو او هجده ساله شود. اسامی عروسک ها و حیوانات پارچه ای اش را بدان. از او بخواه درباره آنها برایت داستان تعریف کند. خنداندن او اولین کارت خواهد بود. با او غلغلک بازی کن.

 

بدان به عنوان مادر ، مهمترین کارت این است که علت گریه اش را بدانی. ببین مشکلی وجود دارد یا تنها خواهان توجه توست. مردان هرگز این موضوع را درک نمی کنند. به او کمک کن نام و نام خانوادگی و نشانی خانه را حفظ کند. این بسیار مهمتر از یادگیری الفباست. گاهی به او اجازه بده خودش مسواک بزند و موهای پدرش را همان مدلی که دوست دارد شانه کند. برای فرستادن او به کلاس های هنری، شنا، ژیمناستیک و... از همین حالا پس انداز کن. هرگز کاری نکن که به عشق بدون قید و شرط تو به خودش شک کند.

 

وقتی خودش از عهده انجام کارهایش برمی آید، دیگر آنها را برایش انجام نده، این کار به نفع هردوی شما خواهد بود. هر شب برایش کتاب بخوان. "مهربان بودن بیش از حد لازم" را به او آموزش بده. به او بگو می تواند هر شغلی دلش می خواهد برای آینده اش انتخاب کند. سپس او را برای این که می خواهد هنرپیشه، پزشک یا خانه دار باشد، سرزنش نکن. اگر با مادرت ارتباط خوبی نداشتی، نترس مبادا ارتباطت با دخترت همان طور باشد. هرچه باشد حالا تو اشتباهات آن رابطه را میدانی.

ارتباط مادر با دختر ,دوران طفولیت دختر, تربیت دختران

برای زمان صرف شام احترام خاصی قایل شو. همه باید حضور داشته باشند و حرف همه شنیده شود. در تعریف و تمجید از او زیاده روی نکن. تنها در شرایط لازم او را تشویق کن در غیر این صورت تشویق و تمجید معنایش را برای او از دست می دهد.

 

با هم به گردش و تفریح بروید، حتی اگر حیاط پشتی خانه ، پشت بام ، یا حتی پهن کردن حصیر در تراس خانه و خوردن شیر و کیک باشد.

 

اجازه بده گوشواره هایت را گوش کند و با کفش های پاشنه بلندت راه برود. از همان ابتدا آداب معاشرت را به او آموزش بده و آنها را اجرا کن حتی وقتی که سیزده ساله است.

 

به او آموزش بده هر روز صبح با دیدی جدید به دنیا بنگرد. اجازه بده با کامپیوترت بازی کند به این ترتیب هرگز دزدکی به سراغ آن نخواهد رفت. به او آموزش بده پس از اتمام تکالیف یا بازی وسایلش را سر جای خودش بگذارد. گاهی اوقات او را با خودت به سر کار ببر. به این ترتیب او می بیند که چه می کنی. اجازه بده کمکت کند. با این کار احساس مهم بودن می کند. به ذهن بسپار که او همیشه تو را زیر نظر دارد. او می بیند با خانواده ات چطور رفتار می کنی و چطور با مشکلات زندگی روبه رو می شوی.

 

هرگز او را وادار نکن بابت خشم تو احساس مسئولیت کند، مگر این که واقعا خودش مسئول آن باشد. این اصل را پایه گذاری کن : " گریه و زاری ممنوع" .

 

توجه داشته باش یکی از مهمترین وظایف تو کمک به او برای کسب احساس هویتش است. باید به او احساس هویت بدهی. به یاد داشته باش وقتی او اعتماد می کند که مادرش در مواقع بحرانی کمکش خواهد کرد، بهتر خواهد توانست از خودش حمایت کند.

 

به او آموزش بده غلو نکند و گزافه گویی نکند. به او بگو اگرچه ممکن است گاهی با هم توافق نداشته باشید یا دعوا کنید، اما همیشه دوستش خواهی داشت. از هر لحظه بودن او در کنارت لذت ببر.

 

اجازه بده از اشتباهاتش درس بگیرد. به او کمک کن نقاط قوتش را بشناسد و نقاط ضعفش را تقویت کند.

 

از ابتدا رعایت این سه اصل را برایش مشخص کن:

**چشم غره نمی رود

**در را نمی کوبد

**احترام متقابل را رعایت می کند

 

درک کن که برای دختران استقلال معمولا با موهایشان شروع می شود. از خودت بپرس واقعا چقدر مهم است که موهایش چه مدلی باشد.

 

مطمئن شو او و پدرش زمانی را با یکدیگر سپری می کنند. آنها به هم نیاز دارند.

تشویقش کن در برابر زورگویی و تهدیدات هم سالانش ایستادگی کند. این کار را از سال های اولیه شروع کن. به او آموزش بده بداند. تنها چیزی که مانع انجام کاری می شود، ترس از این است که نتواند آن را به خوبی انجام دهد. تشویقش کن هر روز یک عمل خوب و پسندیده انجام بدهد. سعی کن شکاف بین نسل ها را به درستی درک کنی.

دهها میلیون کتاب درباره چگونگی بهبود ارتباط والدین با فرزندان نوشته شده است. اما این مقاله منحصرا درباره ارتباط مادر با دختر است.




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:ارتباط بین مادر و دختر,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

راز و رمز خانه داری

 
برای درخشندگی مو

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/63002730088818625596.jpg
یك قاشق سركه به موهای خود زده، سپس آب بكشید.
 
برای به دست آوردن یخ پاك و تمیز
 
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/52240352058013222041.jpg

آب را اول بجوشانید.
..............................
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/56865536155933947625.gif

برای درخشندگی آینه

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/28223170728572996905.jpg

آن را با اسپرایت پاك كنید.

......................................................

برای پاك كردن آدامس از روی لباس

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/10757487725562434172.jpg

لباس را به مدت 1 ساعت در فریزر قرار دهید.

...........................................................

برای جلا بخشیدن به لباس های سفید

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/66090569267714836804.jpg

لباس را همراه با یك تكه لیمو به
 
مدت 10 دقیقه در آب داغ خیس كنید.
...............................................................
برای جلوگیری از ریزش اشك هنگام پوست كندن پیاز
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/31949898475142661747.jpg
آدامس بجوید.
............................................................
برای جوشاندن سریع سیب زمینی
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/47690583878981005298.jpg
پیش از جوشاندن سیب زمینی را فقط از
 
یك جهت پوست بگیرید.
...........................................
برای جوشاندن سریع تخم مرغ
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/72738118267916538385.jpg
به آب آن نمك اضافه كنید.
...........................
برای امتحان تازه بودن ماهی
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/40059730419770390291.jpg
آن را در یك كاسه آب سرد بگذارید.
در صورتی كه ماهی شناور شود تازه است.


..............................
 
برای امتحان تازگی تخم مرغ
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/97744023389876022444.jpg
آن را در آب بگذارید اگر به صورت افقی قرار گرفت تازه است.
 
اگر به صورت كج قرار گرفت 3-4 روزه است.
 
اگر عمودی قرار گرفت 10 روزه است.
 
اگر شناور شد كهنه است.
..........................
برای پاك كردن اثر جوهر از روی لباس

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/61541606602039843912.jpg
خمیر دندان را روی لكه جوهر قرار دهید و بگذارید
 
خشك شود سپس بشویید.
 

برای فرار مورچه ها

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/02768733742573982256.jpg

پوست خیار را نزدیك سوراخ مورچه‌ها قرار دهید.
 

برای خلاص شدن از دست موش

http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/09481753334102838890.jpg
در محلی كه موش را پیدا كرده‌اید فلفل سیاه بپاشید.
 
موش ها فرار خواهند كرد.
 
برای خلاص شدن از دست حشرات در هنگام شب
http://www.iranvij.ir/upload/images_aban/06507906070712401973.jpg
برگ های نعنا را نزدیك تخت و بالش و در
اطراف اطاق خود قرار دهید.

 




تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:راز و رمز خانه داری,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

عوامل ناباروری و درمان آن :

باید دانست كه زن و مرد، در یك صورت، برای همیشه عقیم بوده و باید از بچه‌دار شدن ناامید باشند و آن در صورتی است كه زن روی زهار خود (زیر شكم) و مرد روی آلت خود (روی عانه) موی نداشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:آداب بارداری,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

صبحانه های نابغه پرور

يكي از مشكلات مادرهايي كه بچه مدرسه رو دارند، صبحانه‌دادن به آن‌هاست. بچه‌ها وقتي از خواب بيدار مي‌شوند، ميل زيادي به صبحانه‌خوردن ندارند. با اين 8 دستور ساده كه آماده كردن همه آن‌ها كمتر از 51دقيقه طول مي‌كشد، صبحانه‌هايي درست كنيد كه بچه‌ها حتما دوست دارند  و با اشتياق آن را مي‌خورند و سير از خانه خارج خواهند شد.

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 

اخلاق

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند ...

او جواب داد :
اگر زن یا مرد دارای (اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =1
اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =10
اگر (ثروت) هم داشته باشند صفر دیگری را در جلوی عدد قبلی اضافه می کنیم =100
اگر دارای (علم) هم باشند پس باز هم صفر دیگری را در جلوی عدد قبلی اضافه می کنیم =1000
اگر دارای (اصل و نسب) هم باشند پس همچنان صفر دیگری را در جلوی عدد قبلی اضافه می کنیم =10000
.
.
.
ولی اگر زمانی عدد یک (اخلاق) از بین رفت چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ است !
پس انسان بدون (اخلاق) هیچ ارزشی نخواهد داشت.

نتیجه اخلاقی : اگر اخلاق نباشد انسان خدای زیبایی و ثروت و علم و اصل و نسب هم که باشد هیچ نیست !




تاریخ: چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:اخلاق,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

5 ویژگی کلیدی که خانم‌ها در آقایان می‌جویند!


در یک تحقیق آنلاین جدید بر روی زنان، از 40 ویژگی، زنان 5 ویژگی که در مرد ایدآل می‌بینند را انتخاب کردند. برای اینکه بدانید این ویژگی‌ها چه هستند، چرا تا این اندازه اهمیت دارند و چطور خانم‌ها می‌توانند به این سرعت و راحتی این ویژگی‌ها را در مردی ارزیابی کنند،  تا انتها مطالعه کنید.

 این سوالی است که قرن‌هاست پرسیده می‌شود: زن‌ها چه می‌خواهند؟ پاسخ این سوال به این بستگی دارد که منظورمان ویژگی‌های یک مرد ایدآل است یا طوریکه دوست دارند در یک رابطه با آنها رفتار شود!
 

در این ایمیل به ویژگی‌هایی می‌پردازیم که به نظر خانم‌ها جزء اولویت‌های شخصیتی مرد ایدآل است.

 

در پاسخ خانم‌های این تحقیق، 5 ویژگی برتر از این قرار بوده است:

قضاوت درست

هوش

وفاداری

مهربانی

مسئولیت‌پذیری مالی


 حال اجازه بدهید این ویژگی‌ها را یک به یک بررسی کنیم و توضیح دهیم که چرا این ویژگی‌ها از نظر خانم‌ها مهم بوده‌اند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

 

زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟ 

 

این مقاله 10 شاه‌کلید برای برقراری یک رابطه پایدار و سالم با همسرتان به شما ارئه می‌کند. پس خواندن آن را حتما به شوهران خود توصیه کنید. با این حال فراموش نکنید که زبان این نوشته طنز است و اگر یک‌وقت خدای نکرده یکی از این راهکارها جواب نداد، یقه ما یا همسرتان را نگیرید! برای دانستن این که یک زن از مرد زندگی‌اش چه می‌خواهد با ما همراه باشید.



 




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:زن​ها از سوپرمن خود چه مي​خواهند؟ ,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
وضعیت بدن درشب
 
ساعت 9 تا 11 شب:
زمانی است برای از بین بردن مواد سمی و غیر ضروری که این عملیات توسط آنتی اکسیدان ها انجام می شود.
در این ساعت بهتر است بدن در حال آرامش باشد.
در غیر این صورت اثر منفی بر روی سلامتی خود گذاشته اید.
 
ادامه دارد حتما بخوانید


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

چه ظرفی برای پخت غذا بهتر است؟

 






همه ظروف موجود در بازار معایب و محاسنی دارند. در سال‌های اخیر، پس از تبلیغات منفی فراوان علیه ظرف‌های رویی، ورود آنها به منازل کمتر شد، اما از آنجا که برای پخت و پز به یک جایگزین نیاز بود، چدن و تفلون با انواع و اقسام مارک‌های ایرانی و خارجی و با کیفیت‌های متفاوت راهی منازل شدند. این گزارش، نگاهی اجمالی دارد به کیفیت ظروف مختلف
 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب: چه ظرفی برای پخت غذا بهتر است؟,
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی

ناخن‌ها رازهای سلامت‌تان
را فاش می‌کنند



آیا می‌دانستید که ناخن‌های شما می‌توانند سرنخ‌هایی در مورد سلامت عمومی شما بدهند؟ سفید شدن ناخن، زرد شدن آن و علائم دیگری که در ناخن‌ها ظاهر می‌شوند به چه معنی می‌توانند باشند؟

شما می‌توانید مشکلات و بیماری‌های اعضای داخلی بدن‌تان (مشکلات ریه، قلب، کبد و ....) را در ناخن‌هایتان ببینید.



ناخن‌های رنگ پریده

ناخن‌های بسیار رنگ پریده بسیاری از اوقات به افزایش سن نسبت داده می‌شوند. اما می‌توانند نشانه بیماری‌های زیر نیز باشند:

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علیرضا مرادی , عشق خدائی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی